Komunikácia s úradmi

Ako to funguje?

Keď si predstavíte nejaký štátny úrad, pravdepodobne vám pri prvom pomyslení hneď naskakujú zimomriavky. Ani sa nedivíme, preto to zoberieme na svoje plecia a vy sa už nemusíte o nič starať. Princíp fungovania tejto služby je úplne jednoduchý. Každý z nás sa venuje tomu, čomu rozumie a v čom sa vie dobre orientovať. Vy sa venujete podnikaniu, my sa postaráme o všetko ostatné.

Skutočne sa nemusím o nič starať?

Áno presne tak. Pokiaľ vám zavolá nejaký úradník z daňového úradu, poisťovne, dáte mu číslo na nás a my sa s ním už dohodneme. Zákazník nevie vždy reagovať promprtne na otázky úradníka ktoré sú kľukaté ako paragrafy, preto je jednoduchšie pre obe strany, ak sa bude rozprávať priamo s nami a vy nemusíte robiť tlmočníka. Vzniká tak menej nedorozumení a prípadné problémy sme schopní vyriešiť omnoho rýchlejšie. Potrebovať vás budeme len v prípade ak bude potrebná vaša osobná účasť. Aj v tomto prípade vás v tom nenecháme a pôjdeme na úrad s vami.



Papierové doručovanie dokumentov


Ak nie je možné doručovať dokumenty na úrad elektronicky, tak všetky tlačivá a papiere zanesieme na daňový úrad za vás, prípadne ich zašleme poštou. Už nemusíte stáť v dlhej niekoľko hodinovej rade na podateľni len preto, aby ste podali daňové priznanie, alebo výkaz za zamestnancov. Každopádne ak je to možné, odporúčame vybavenie elektronických prístupových údajov.

Elektronické doručovanie dokumentov


Ak je to možné, snažíme sa vo väčšine prípadov doručovať dokumenty na úrady elektronicky. Šetrí to naše aj vaše peniaze, ale hlavne čas a klesá chybovosť, alebo riziko straty odovzdaných papierov priamo na úrade. Pre elektronické doručovanie písomností na úrady je potrebné vybaviť si prihlasovacie údaje ktoré nám poskytnete, alebo môžete nás splnomocniť pre elektronické doručovanie. To bude vaša jediná návšteva úradu.

Výzva na kontrolu, čo teraz?

Keď vám bude doručená výzva na daňovú kontrolu, pokojne nám ju môžete odfotiť, alebo oskenovať a zaslať mailom. My sa na ňu pozrieme. Niekedy sa možno zdá že ide o hĺbkovú kontrolu, ale môže ísť len o dohľadávanie dokladov iných subjektov. Vás to vystraší a keď prídete na kontrolu meníte farby jednu za druhou. Keď si list prečítame, hneď vás budeme informovať o čo sa jedná. Máme za sebou desiatky kontrol na daňových úradoch aj poisťovniach, vieme ako bude daňová kontrola prebiehať, všetko vám vysvetlíme a vopred vás pripravíme. Na úrad pôjdeme s vami, pretože len ten kto účtovníctvo spracoval vie najlepšie zo všetkých zúčastnených ako a prečo tú ktorú vec spravil. Niekedy sa aj úradníci zvyknú mýliť a preto je vhodnejšie prípadné nedorozumenia si vysvetliť priamo na mieste ešte počas kontroly.